sábado, 14 de novembro de 2009

Ha de benir un Natal!



Ha de benir un Natal i será l purmeiro
an que se beia a la mesa l miu campo baziu

Ha de benir un Natal i será l purmeiro
an que me han-de lhembrar de modo menos claro

Ha de benir un Natal i será l purmeiro
an que solo ua boç me lhembre a solas cun eilha

Ha de benir un Natal i será l purmeiro
an que nun biba yá naide miu coincido

Ha de benir un Natal i será l purmeiro
An que nin bibo steia un berso deste lhibro

Ha de benir un Natal i será l purmeiro
An que tenerei outra beç l Nada a solas cumigo

Ha de benir un Natal i será l purmeiro
An que nin l Natal tenerá qualquiera sentido

Ha de benir un Natal i será l purmeiro
An que l Nada ganhe outra beç la quelor de l
Anfenito

David Mourão Ferreira
Traduçon de Fracisco Niebro




[An pertués

Há-de vir um Natal e será o primeiro
em que se veja à mesa o meu lugar vazio

Há-de vir um Natal e será o primeiro
em que hão-de me lembrar de modo menos nítido

Há-de vir um Natal e será o primeiro
em que só uma voz me evoque a sós consigo

Há-de vir um Natal e será o primeiro
em que não viva já ninguém meu conhecido

Há-de vir um Natal e será o primeiro
em que nem vivo esteja um verso deste livro

Há-de vir um Natal e será o primeiro
em que terei de novo o Nada a sós comigo

Há-de vir um natal e será o primeiro
em que nem o Natal terá qualquer sentido

Há-de vir um natal e será o primeiro
em que o Nada retome a cor do
Infinito]



Sem comentários: