quarta-feira, 6 de abril de 2011

anganho de madureç


stában las cerejeiras de la Gardunha an frol, tristes cul merujeiro que acinzentaba la tarde: perdo-me siempre por cereijas, i yá me ampéçan a relhuzir quando s'assóman a la frol, anque se diga que tanta auga nun ye buona para lhimpáren; miu pai tenie uas ginjeiras assi mei salbaiges i nun me dou fé de botáren frol, solo me ben aquel burmeilho amargoso, solo doce yá a dar pa l burmeilho carregado, scuro a modo sangre maçado: era l tiempo an que ls bichás i ls mosqueiros salien de ls nius i fazien crecer an mi la gana de rateiras, siempre a rabiar por moras i figos maduros puis era ende que eilhes muntában sue mesa lhougo a la purmanhana, l'ourbalheira inda colgada de l andeble pendon de las yerbicas; nun sei se inda alhá stan las ginjeiras, mas bondo you para que eilhas cuntínen a eisistir, anque yá nun se óuban ls bichás i ls mosqueiros nun sei se inda le recoincerie l papo cinza redondo: nun ye por nada, nien suidades ou cousas assi, mas a las bezes fázen-me falta uas prumas amerosas pula piel de ls dies, amargosos cumo ginjas acabadas de aburmelhar, puro anganho de madureç.




Sem comentários: