terça-feira, 22 de janeiro de 2008

Odas de Ricardo Reis (038)


Nun quiero las oufiertas
Cun que fenhis, sinceros,
Dar-me las pinhas que me dais.
Dais-me l que perderei
Chorando-lo, dues bezes,
Por buosso i miu, perdido.


Mais me l pormétades
Sien me l dardes, que la perda
Será mais na sprança
Que na lhembráncia.


Nun tenerei mais zgusto
Que l cuntino de la bida,
Bendo que culs dies
Tarda l que spera, i ye nada.


Fernando Pessoa [Odes, de Ricardo Reis]
Traduçon de Fracisco Niebro



[an pertués:
Não quero as oferendas
Com que fingis, sinceros,
Dar-me os dons que me dais.
Dais-me o que perderei,
Chorando-o, duas vezes,
Por vosso e meu, perdido.


Antes mo prometais
Sem mo dardes, que a perda
Será mais na 'sperança
Que na recordação.


Não terei mais desgosto
Que o contínuo da vida,
Vendo que com os dias

Tarda o que 'spera, e é nada.]



Sem comentários: