domingo, 23 de junho de 2013


84.
sabes, tenerie you quinze ou desasseis anhos i bie que las cousas nun andában muito al modo i nun se passaba nada bien, puis bien sabes miu pai se morriu quando tenie onze anhos i mie mai quedou solica cun nós quatro, que mies dues armanas éran mais pequeinhas, ende dixe le a mie que querie ir a servir de criada para Picuote, mas eilha nun me deixou ir, que querie que passássemos algo pior do que salir de casa pul mundo, que eilha bien bie cumo éran las cousas...

//

sabes, teria eu quinze ou desasseis anos e via que as coisas não andavam muito ao jeito e não se vivia nada bem, pois bem sabes que o meu pai morreu quando eu tinha onze anos e a minha mãe ficou sozinha com nós as quatro, que as minhas duas irmãs eram mais pequenas, nessa altura disse à minha mãe que queria ir a servir como criada para Picote, mas ela não me deixou ir, que mais queria que passássemos um pouco pior do que sair de casa pelo mundo, pois ela bem sabia como eram as coisas...



Sem comentários: