quinta-feira, 6 de junho de 2013

caderno de apuntamientos // caderno de apontamentos


56.
nun sei se yá te cuntei, mas quando me casei, die 7 de maio de 1945, tenie 17 notas, l que faç agora arrimado a uito ouros i meio, yá bés...; mas nun cuides que era para todos, que naide tenie denheiro naquel tiempo; la cousa fui assi: 
you tenie la arte de çapateiro i l ourdenadico daba se lo a miu pai, mas a las bezes quedaba cun un pouquito para mi: sabes, miu pai nun tenie muito denheiro, puis l negócio de las pieles que secaba daba mui pouco, i tamien pouco daba un sotico adonde bendie de todo l que fura material de çapateiro, cumo tal suola, bezerro, ariestas, brochas, filo de coser, i assi; anton, you gustaba de fazer uns çapatos por fuora, a la nuite cula candeia de gaç, para ajuntar algun i cumo ls materiales éran mui scassos, puis era l tiempo de la guerra, iba le tirando uns materiales a miu pai, pouquito de cada beç para el nun çcunfiar; ende houbo un que me mandou fazer uns çapatos i cobrei le 500 mil reis, i passou se que el tenie ua burrica i bendiu la na feira de l die 30 [de outubre, que inda ye feira de anho an Sendin] por 500 mil reis, agarrou neilhes i dou me los puls çapatos, yá bés...

//

não sei se já te contei, mas quando me casei, dia 7 de maio de 1945, tinha 1700 escudos, o que perfaz agora à volta de oito euros e meio, bem vês...; mas não penses que era para todos, pois ninguém tinha dinheiro naquele tempo; as coisas passaram-se assim:
eu tinha a profissão de sapateiro e entregava o pequeno ordenado ao meu pai, mas de vez em quando ficava com um pouquinho para mim: sabes, o meu pai não tinha muito dinheiro, pois o negócio das peles que secava dava muito pouco, e também pouco dava um pequeno comércio onde vendia todo o material de sapateiro, por exemplo sola, arestas, brochas, fio de coser, e por aí fora; então, eu gostava de fazer uns sapatos por fora, à noite à luz da candeia de petróleo, para juntar algum e como os materiais eram muito escassos, pois era o tempo da geurra, ia tirando alguns materiais ao meu pai, aos poucos para ele não desconfiar; nessa altura houve uma pessoa que me mandou fazer uns sapatos e levei-lhe 500 escudos, e aconteceu que ele tinha uma burrinha e vendeu-a na feira do dia 30 [de outubro, que ainda é feira de ano em Sendim] por 500 escudos, ele pegou neles e deu-mos pelos sapatos, já vês...



Sem comentários: