domingo, 30 de junho de 2013

caderno de apuntamientos // caderno de apontamentos


91.
esta cuido que inda nun te la cuntei, anton fui tou pai i l armano Eiduardo a zgalhar uns freznos a Balobo i traírun cada un sue carga, mas ua tie biu los i fui se al Barrialto i dixo se lo a tiu Jesé Fracisco, de modo que la tie del bieno se a sentar a l'antrada de l curral de l Barrialto, i you lougo manginei para mal, de que la tie staba eilhi a spera deilhes culas cargas, i lougo me fui a tener cun eilhes, bós nun oubis, abiai bos i metei la carga ne l palheiro, i assi fui, nistante mos çpachemos i la tie tubo que s'ir ambora sien los chegou a ber cula carga.
 
//
 
esta penso que ainda não a contei, então foi o teu pai com o irmão Eduardo a cortar os galhos de uns freixos a Balobo e trouxeram uma carga cada um, mas uma mulher viu-os e foi ao Bairro Alto e disse-o ao senhor José Francisco, de maneira que a mulher dele veio sentar-se à entrada do curral do Bairro Alto, e eu logo imaginei para mal, de que a mulher estava ali à espera deles com as cargas, e logo fui a ter com eles, vós não ouvis, despachai-vos e metei a carga no palheiro, e assim foi, depressa nos despachamos e a mulher teve que ir embora sem os chegar a ver com a carga.
 
 
 

Sem comentários: