domingo, 23 de junho de 2013

cadernos de apuntamientos // caderno de apontamentos


76.
tu lembras te de ti Cándida Cacharuola, la de tiu Jesé Çureira?
ai, anton me habie de lembrar, puis yá se morrírun yá era you grande i morában eiqui an rue la Frauga;
eilhes tenien un açouge i quando matában, eilha iba a rogar cula chicha pulas puortas; lembra se me ua beç eilha a cuntar: ai, cun un quarto de quilo de cordeiro fiç trés guisos i inda me sobrou un cachico para le assar al home a la nuite, yá bés, la chicha era scassa i tenie que se quemer a pouco de cada beç quando la habie.

//

tu lembras-te da senhora Cândida Cacharola, a mulher do senhor José Sureira?
ai, então não havia de me lembrar, pois já morreram era eu crescido e moravam aqui na rua da Frágua;
eles tinham um talho e quando matávam, ela ia pelas portas oferecer a carne; lembro-me de uma vez ela contar: ai, com um quarto de quilo de cordeiro fiz três guisados e ainda me sobejou um bocadinho para grelhar ao meu homem à noite, já vês, a carne era escassa e tinha que se comer pouco de cada vez quando a havia.


Sem comentários: