segunda-feira, 8 de abril de 2013

relatório




sali pulas rues a oubir las risas, mas solo cun ua me cruzei, bielha de mais de trinta anhos: lhembremos esse tiempo antigo, mas éran scassas i quaije uocas las preguntas, i ende mos demos de cuonta de que yá solo mos lhigában las marcas de l tiempo que passou por nós; stríban se ls almuorços als balcones de ls cafés i sigo rue afuora, agora mais alheno a quien passa; l runquido de ls altemobles atrapalha me la passada i aturde me l bózio de ls jornales, mas nun tardo a chegar a ua praia de modas que squecira yá muitá; assopraba lhebe l aire quando bolbie i las maçanas que merquei nun déixan de me lembrar cumo todo ten sou tiempo; uns minutos inda para Susan Sontag i sous ansaios subre retratos i retratistas, esses artistas que ancaranbínan l tiempo i de sfergantes fázen eiternidades: son siempre um modo nuobo de mirar la rialidade, mas ye solo un recorte de rialidade cun un anquadramiento que nunca antes tubira; cunclusion: andar pulas rues de la cidade grande ye l melhor modo de andar ne l meio de naide.



//



saí pelas ruas a ouvir os risos, mas apenas me cruzei com um, velho de mais de trinta anos: lembrámos esse tempo antigo, mas eram escassas e quase vazias as perguntas, e apercebemo-nos então de que apenas nos ligavam as marcas do tempo que passou por nós; encostam-se os almoços aos balcões dos cafés e sigo rua fora, agora mais alheio a quem passa; o ruído dos automóveis atrapalha-me o passo e ensurdece-me o grito dos jornais, mas não tardo a chegar a uma praia de cantigas que esquecera há muito tempo; soprava suave o vento quando voltava e as maçãs que comprei não deixam de me lembrar como tudo tem o seu tempo; uns minutos ainda para Susan Sontag e os seus ensaios sobre fotografia e fotógrafos, esses artistas que congelam o tempo e de momentos fazem eternidades: são sempre um modo novo de olhar a realidade, mas apenas um recorte de realidade com um enquadramento que nunca antes tivera; conclusão: andar pelas ruas da cidade grande é a melhor maneira de andar no meio de ninguém.



Sem comentários: