segunda-feira, 25 de julho de 2011

diário 69



yá poucos quedamos de l tiempo an que las rues s'largában a modo carreiron de formieiro, son menos ls puiales i l mais deilhes yá muitá nun conhece la calentura dun cuorpo; dízen que las pessonas se ban i todo l resto acá queda, mas nun ye berdade: la rue nun ye la mesma, las casas nun son las mesmas, l aire de l tiempo nun ye l mesmo: las cousas ban cun nós, pois somos nós que las fazemos a la nuossa moda, até l sol yá nun quemanda la bida de l mesmo modo; l silenço bai anchando sin paraige i qualquiera die nun hai campo para mais nada, de modo que nun me queda scuolha: ou me perdo na rue que perdi ou fago outra al modo para bibir i para alhá bou chamando nuoba giente: fui esta la mie scuolha.




2 comentários:

Marcolino e Mara Cepeda disse...

Buonas nuites Amadeu,

Vir ao seu blogue tornou-se, para mim, um vício.
Não passo sem aqui vir, pelo menos, uma vez por dia. Aprendo muito neste lugar.
Faz-me refletir e recordar. Faz-me voltar a mim, ao que eu fui, menina ainda.
Obrigada
Mara Cepeda

Amadeu disse...

Buonas nuites, Mara,

Ber-bos porqui ye un gusto mui grande: quando caminamos a la par l camino custa menos.
Beni siempre
Amadeu