quinta-feira, 13 de junho de 2013

caderno de apuntamientos // caderno de apontamentos


62.
quando se morriu senhor Abade, que era l padre Álbaro Oulibeira, armano de l pai de Senhor Antoninho, dórun caridade i todo, cuido que fui dues crouas i uns carolos de pan; ua beç, tenerie you uns dieç anhos, fui me cula mie Fracisca, que era mais garotalha, a Bilachana a la caridade de l Reitor, que se habie morrido, i era de Sendin, armano de senhor Zé Raimundo que era l barbeiro que sangraba las pessonas malas i esso, i dában a dues crouas de caridade i uns carolos de pan: you dei la buolta i antrei trés bezes a recebir i ajuntemos pulas dues quatro mil réis.

//

quado morreu o senhor abade, que era o padre Álvaro Oliveira, irmão do pai de Senhor Antoninho, deram caridade e tudo, penso que foi duas coroas e uns pedaços de pão; uma vez, teria eu uns dez anos e fui com a minha irmã Francisca, que era mais garotinha, a Vila Chã à caridade do Reitor que morrera, e era de Sendim, irmão do senhor Zé Raimundo que era o barbeiro que sangrava as pessoas doentes e isso, e davam duas coroas e uns bocados de pão: eu dei a volta e entrei três vezes a receber e juntámos pelas duas quatro escudos.


Sem comentários: