domingo, 7 de novembro de 2010

Salmo 88

Senhor, á dius de la mie salbaçon,
delantre de ti bózio nuite i die:
chegue al tou rostro mie ouracion,
abre tous oubidos al miu pedido.

Mie alma bai yá farta de malinas,
chega mie bida a las puortas de la muorte:
todos me béien culs pies pa la foia,
stou bielho i yá sien fuorças.

Stou squecido, cumo ls muortos,
cumo ls que stan ambaixo la tierra,
esses que yá nien tu te lhembras deilhes
i deixeste de le dar la mano;

atireste cumigo pa la foia mais fonda,
pa las perfundas de la scuridon;
caíu-me anriba la tue rábia,
stou perdido cun tan grande agonia;

para loinge m’atireste ls amigos,
poniste-me d’a mal cun todos eilhes,
bibo cumo andrento ua cadena
i a lhado nahun puodo salir.

Yá mal béien mius uolhos,
tan grande ye l miu delor,
todos ls dies chamo por ti
stendo-te las manos sien parar.

Milagres fazerás pa ls muortos?
Ou ls muortos se lhebantaran pa te lhoubar?
Quien cuntará tue bundade andrento la foia?
Ou tue fidlidade se stubir perdido?
Cumo se han de ber tues marabilhas ne l scuro
i tue justícia na tierra de l squecimiento?

Mas you, á Senhor, chamo por ti,
mie ouracion sal lhougo a la purmanhana.
Antoce, porquei nun quieres saber de mi
i me scondes la cara?

Agoniado, zde la mocidade me bou morrendo
i yá nun aguanto mais ls tous castigos:
tues rábias de fuogo smágan-me,
tues grimas dórun cuonta de mi,

cumo óndias de l mar m’arródian to l die
i todos s’atíran acontra mi;
deixeste-me sien amigos i cumpanheiros
agora solo me puodo dar yá cula scuridon.




Sem comentários: