sábado, 28 de abril de 2012

fado de la lhéngua



you de tan loinge yá bengo
tan fondas son las raízes
que só d'amor me mantengo
i an sonidos dóndios dizes
la bida dura que tengo
tan fondas son las raízes


de l tiempo fui cumpanheira
tantos dies you caminei
mundos fiç doutra maneira
i an miu cuolho acarinei
fiestas, delor i canseira 
tantos dies you caminei


yá nun sei que mais bos pida
se star biba ye un milagre
nada mais quiero que bida
por bien que seia salagre
muitos la quérgan perdida
puis star biba ye un milagre


fiç me arribas i prainada
deixai me quedar an casa
puis anque benga cansada
you nun quiero foia rasa
mas por todos ser falada
deixai me quedar an casa


oubi bien l miu delor
só bibis se you bibir
i tratardes cun amor
morris bos se me morrir
ye defrente l miu oulor
só bibis se you bibir


tapai me cun buosso xal
cun buossa boca beisai me
la malzina pa l miu mal
depende de bós, falai me
carino ye l que me bal
cun buossa boca falai me





Sem comentários: