domingo, 30 de março de 2008

Assomadeiro 24

*



Assomo-me als tous anhos i bénen-me ls mius ziuito: comimos cascabois i galhetas, que geropia naide la quijo; sabes, bin de segar to l die i tu naciste a la nuite un ratico apuis de haber chegado a casa, que lougo tou pai fui a chamar tie Sabel al Baiunco i tue bó, dezie mie mai a cada anho. Cuntigo fui defrente: era la punta de riba de la manhana i chobie a la punta de riba dun márcio de Lisboua. Ls tous anhos nun me déixan assomá-me, mas ateimo an acender alhá las mais guapas paisaiges de l mundo: las que hai i las que ha de haber: nun adelantra porque solo tu las puodes fazer. Sabes, nistante mos pássan ls anhos, mas solo pensamos assi apuis de mos habéren passado: acradita que puoden dar para muita cousa: a las bezes, bóndan uns segundos para fazer tanta merda que nien nua bida somos capazes de lhabar: quando la cabeça nun bundar, nien ls uolhos, bota l coraçon a la lharga i sigue-lo, cumo ua galga. Este sfergante, anque mágico, nun torna: outros naceran, tan cierto cumo nace l sol. Adonde bás a chegar, esso nun amporta: amportante ye adonde quejires chegar.


Sem comentários: